Müşteri Hizmetleri

Satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili Garanti Koşulları nelerdir?

  • Satın almış olduğunuz ürününün Garanti Süresi, teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır.
  • Tüm ürünlerimiz ithalatçı ve üretici firmaların garantisi altındadır.
  • Arızalı ürün gönderimlerinde kargo ücreti müşterimize aittir, geri gönderiminde kargo bedeli tarafımızdan ödenmektedir.
  • Kargo ile irsaliyesiz gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
  • Kargodan kaynaklı hasarlar için kargo görevlisine tutanak tutturulması ve hasarlı ürünün bedelinin kargo firmasından tahsil edilmesi gerekmektedir. 

Teknorya Teknik Servise Kesinlikle Kabul Edilmeyen Ürünler;

  • Cep telefonları,
  • İşletim sistemleri ve programlar,
  • Tüketim ve sarf malzemeleri.

Anlaşmalı servisi olan ürünler Değişim Sürecinde Ürün Gönderilirken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar nelerdir?

  • Ürün orijinal ambalajı içersinde eksiksiz olarak fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile gönderilmelidir.
  • Kargo ile gönderilecek ürünlerde kutu üzerine kargo yapılmamalı
    başka bir kutu içersinde gönderilmelidir.
  • Değişime uygun olmayan ürünler yetkili servis üzerinden işlem görmektedir.

Arızalı Ürünleri Gönderirken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Nelerdir?

  • Ürünleri doğrudan yetkili servise göndermeniz size garanti dönüş sürecinin kısalması ile daha fazla zaman kazandıracaktır.
  • Bazı markalar; kendi ürünlerine yerinde servis hizmeti verdikleri için bu kontrolü yapmanız önemlidir.
  • Servisimize ulaştırılan ürünler, İthalatçı firmaların servislerine gönderilir ,ortama onarım süresi 15 iş günü olup, azami onarım süresi 30 iş günüdür.
  • Ücretli onarımlarda ücretler peşin tahsil edilir.
  • Arıza kabul sırasında yapılan genel incelemede ürünü garanti dışı bırakan bazı problemler anlaşılamayabilmektedir. Daha sonra teknik servis ekipmanlarıyla yapılan ayrıntılı incelemede bu kusurların ortaya çıkması durumunda ürün müşteriye geri iade edilir.
  • Arızalı olarak gelen modelden stokta mevcut değilse, arızalı ürün aynı markanın eş değer kapasitesindeki başka bir ürünle değişimi yapılabilir.

Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
  • Yanık ve isli yongalar,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Virüslerden oluşan her türlü problemler,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
  • Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
  • Ürünün içerisine sıvı girmesi,
  • Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi,

Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.

Veri Güvenliği

Kullanıcılardan derlenen tüm hassas ve kişisel bilgiler, en yüksek elektronik ve fiziksel güvenlik standartlarında saklanmakta, yalnızca yetki sahibi olan personelin ve ancak zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. Teknorya Bilişim Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. kullanıcılardan derlediği kişisel ve hassas bilgileri kullanıcı onayı olmaksızın hiçbir isim altında, hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı taahhüt ve garanti eder.

Kullanıcı Güvenliği ve Gizliliği

Tüm sistem web tabanlı olduğundan kullanıcıların zahmetsizce tanınması ve veri güvenliğinin hızla onaylanabilmesi için kullanıcıların web tarayıcılarına “cookie” adı verilen veriler gönderilmekte ve müşteri bilgisayarlarında saklanan bu cookieler belli aralıklarla güncellenerek optimal sistem performansı sağlanmaktadır.

Yetkili Servisler

Marka ACER
Ürünler Monitör, Notebook, Projeksiyon
Firma Adı Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Adres Altınşehir Mahallesi, Alemdağ Cad. No :704/1-B Giriş Kat Ümraniye / İstanbul
Telefon 0850 222 22 37
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Acer Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör ,Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı (Şahsa Kesilmiş Olmak Şartı İle) Faturası Veya Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Acer Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir. Not: Yazılımdan Kaynaklanan Sorunlar Ve Fiziksel Hasar Görmüş Cihazlar Doa Kapsamında Değişim İşlemi Görmez.
Marka AIRTIES
Ürünler Adsl Modem
Firma Adı Aırtıes
Adres Mithat Ünlü Sk. No:23, 34394 Esentepe Şişli/İstanbul
Telefon 0212 444 02 39
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , , Airties Marka Tüm Ürün Gruplarını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Airties İletişim Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihaza Fatura İbraz Ederek Servisinden Değişim Talep Edilmektedir. Aldığınız Firma Üzerinden Değişim İşlemi Yapılmamaktadır.
Marka AOC
Ürünler Monitör
Firma Adı Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Adres Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
Telefon 0212 268 40 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Aoc Servisi Olan Techpro Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Aoc Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Yapılmaktadır.

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx

xxx